j-juliaamanda

Alla inlägg under juni 2011

Av j-juliaamanda - 18 juni 2011 16:33

Nu har jag gjort om bloggen lite,

som ni ser


Nu ska jag dra hejdå.§

Av j-juliaamanda - 18 juni 2011 10:19

Hejni :)


förlåtförlåtförlåt,jag vet jag har inte varit inne på såhäär länge,har inte riktigt haft tid.Igår var jag bara hemma typ,sen men typ tisdag,onsdag o typ torsdag var jag med Nathilie,Madeleine o Sofie,i onsdags var vi på tuna park,sen åkte vi hem o då åkte jag o madde till mig,sen cyklade vi till madde,sen käkade vi mat,sen efter massa lång tid kom natta o sosso,sen gick vi o badade o massa.


HENOO (a'


Idag ska jag ksk träffa Lollo o nån mer ksk :*

Har fan inte träffat Lollo o Ida på hela looooovet,elr jo ida i typ tio minuter.

Jag vill träffa er nuu !


Någon som har någe låttips ?


Inte så bra väder idag heller ser jag..


skriversenare elr nåt.


Iloveu.

hejdå.


bilder.

     

kommer mer bilder i nästa inlägg,ska ta massa bilder idag,sen tog jag bilder igår också.

Av j-juliaamanda - 13 juni 2011 12:04

Hej alla :)<3


jag vet att jag inte har varit inne på länge,men har bara inte orkat.


Nu äre ju sommarlov,o det gillas stort :')<3


Nathalieandersson,Sofieandersson,Idakontio, Madeleineparkkilia o Lovisabävkström 

jag saknar er, bästa systrar !


jag känner för att köpa lite nya kläder..<3

men de kommer jag inte kunna göra förens den 20:de typ.


jag loggar in senare tror jag,hare bäst ! :*<3

Av j-juliaamanda - 2 juni 2011 17:44

hejsan.


Idag har jag klippt mig,typ mer uppklippt o snelugg :)

Jag har ju lovat att jag ska lägga in mer bilder så

här kommer dem :



så blev det

Så blev det .

  en lite bättre bild                

Hejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards