j-juliaamanda

Alla inlägg under september 2011

Av j-juliaamanda - 30 september 2011 21:13

jag vet inte inne ofta men ursäkta då..


nu kommer massa bilder,på sånt jag både minns ock saknar.


                                                   


kommer flera imorrn typ.

min data började sega hahah.

tack för att ni läser min blogg :)

kram.

hejdå.

Av j-juliaamanda - 26 september 2011 18:02

hej jorden..


de har vart en "bra" dag,elr typ inte..

så fort jag ser henne blir jag tårögd o känner klumpen i halsen..

o jag har sett henne hela dagen..

JAG SAKNAR DIG.. :'((


Jag vill klippa mig sne lugg elr rak lugg ja vetinte lixom.

jag ska typ färga håret mörkare brunt iaf :)

ja vill lixom förnya mig lite.


jag kan inte tänka just nu..

men ha de bra ska snaaart käka iaf


MAT HALELUJAH AMEN (YY'

hejdå :*

Av j-juliaamanda - 15 september 2011 17:02

tja,imorrn ska jag på komfrimationsläger (stav) med mina vänneeeerr 


hoppas de blir skojjigtn hhaa,kommer iaf hem på lördag o hinner nt logga in imorrn,men kanske ikväll typ.


nehmen nu orkar jag inte,ska logga ut nu,

när ni ända kollar min blogg kan ni ju kolla mina systrars också?


www.baranathaliieandersson.bloggplatsen.se

www.sofiieandersson.bloggplatsen.se

www.ensamflickaa.bloggplatsen.se

www.lovisacool.bloggplatsen.se

www.idakontio.bloggplatsen.se

Av j-juliaamanda - 13 september 2011 21:48

JAG KOMMER FÅ SAADE VOL.2 SINGNERAD,tror jag om de finns kvar!

sjuuuuukt lycklig just nu alltså! :d


va bara de jag ville säga :)

loggar in imorrn ;')§


hejdå!

<3

Av j-juliaamanda - 11 september 2011 13:52

Tack så jätte mycket minnamadeleinesysterparkkila!

jag älskar dig !


Nu sitter jag med systrar o lyssnar på musik typ.

jag funderar på att göra en blogg med systrarna nathaliie o sofie typ.

jag ska börja lägga ut mera bilder på bloggen tänkte jag,men loggar in senare typ.


kolla in på bästastesbloggar ?


www.baraanathaliieandersson.bloggplatsen.se

www.sofiieandersson.bloggplatsen.se

www.ensamflickaa.bloggplatsen.se


loveu'

Av j-juliaamanda - 9 september 2011 23:30

hejsansvejsan !

MinnaMADELEINEParkkila här dåråååå !

jag har fixat lite med "Bullän Carisson Caijsson" ' s blogg nudå , typ headern och designen..

Hoppas VERKLIGEN att hon är nöjd, annars gör jag om det, enda tills hon blir nöjd !!!!!!

 

Yes, skulle bara säga det..

Öhm, JULIAAMANDACRISTINACARLSSON,  jag älskar dig bästavän, syster, fruuu

Du är fan så jävla grym så det finns inte ..

En vän som är så, är det finaste någon kan få !

tack för att du finns ♥

 

OCH TILL ER SOM LÄSER JULIAS BLOGG ..
NI ÄR OCKSÅ ENORMT GRYMMA ! :DDDDDDDDD

kika gärna in på min blogg också, det skulle betyyyda .

http://ensamflickaa.bloggplatsen.se/


Tack , puss ♥

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards