j-juliaamanda

Alla inlägg under oktober 2011

Av j-juliaamanda - 30 oktober 2011 11:30

HALLÅÅÅ SNYGGINGAR !

 

minnamadeleineparkkila här, fiiixat lite med bääästaväns blogg, :)

hope you like it


aja, jag är liiite busig och skriver ett inlägg, hihihi :$$$$

aja, ni är awesome som tittar hennes blogg för hon är awesome :*


älskar dig Julia , det får du aldrig glömma bort !

aja, titta in på min blogg så är ni gulliga :*

http://ensamflickaa.bloggplatsen.se/

pusss

Av j-juliaamanda - 29 oktober 2011 17:39

jag,  bästa syster sofie andersson och bästa tvillingsjäl nathalie andersson ska på kryssning på  måndag till tisdag.

sjukt kul, längtar massa!
kommer bli en av dem bästa dagarna i mitt liv jag loooooooovar !
nu sitter jag o bästavännerna natta o sosso :**
natta sitter precis brevid mig !


nathalie o sofie andersson, jag älskar er mest på denna jord.
de kan ingen ändra på!

jag känner nattas nääärvaaaroooo (aaa'<3


jag ska logga nu, för jag ska hem till natta o sossos pappa nu tsm med dem.
loggar in sen tror jag iaf,

hejddå (a'


NATTA JAG ÄLSKAR DIG !

Av j-juliaamanda - 24 oktober 2011 21:45

min blogg ser helt hemsk ut ser fan ut som ett blint spöke som har gjort designen.


nathalie andersson,jag finns alltid för dig dag som natt, de kommer jag alltid göra mitt hjärta slår för dig, utan dig är jag ingenting.

jag älskat dig mest på jorden tvillingsjäl. §


JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKE



NATHALIIEANDERSSON.

Av j-juliaamanda - 20 oktober 2011 21:47

Jag ska göra om bloggen


lite så att ni vet.


aja, GODNATT.

Av j-juliaamanda - 20 oktober 2011 21:37

Jag har glömt bort att blogg, fölåt.

idag jar hag varit i skolan, sen bara varit hemma


hahah min fot krampade nyss o de känndes som att jag tappade foten, men de sitter kvaar.


hahhahahha,jag kollar på chostwisper o min far är smått knäpp.

 först härmade han ngn som sa nåt typ - tell her..
min far hade fett konsig röst i satt sådär o härmade hur länge som helst.

sen efter en stund han bah - ruskigt film..
o nu är han helt tyst igen.

TACK NATHALIE TVILLINGSJÄL ANDERSSON FÖR ATT DU FINNS, JAG ÄLSKAR DIG MEEEEEST!


Jag är trött så jag ska typ sova snart, så godnatt. :*

Av j-juliaamanda - 5 oktober 2011 21:53

H e j n i .


Idag har de bara varit skola,orkar inte berätta om det.

jag mår faktiskt ganska bra..elr fan jag vet inte..

men jag är fett trött hahah.

ska sova typ snart.


ha de bra nu.

sovgott hejdå.


§

Av j-juliaamanda - 3 oktober 2011 21:55

färgat håret .


    typ röd/mörkbrunt.

mest mörkt brunt.

ni får se imorrn .

hejdåååååå.

Av j-juliaamanda - 1 oktober 2011 15:05

Tjenare.


Idag vaknade jag klockan eeemmmhh...typ 10 tror jag.

sen lyssnade jag o bästavän ida på musik,o typ ''sjöööng''.

Efter gick vi o käka frukost typ macka och dominino (stav.)

sen ringde vi tvillingsjäl nathalie,för vi ska typ träffa dem ida alltså bästavännerna lollo,sosso o natta o jag och ida dåra

men nathalie skulle ringa när dem va klara och de har gått typ tre timmar o dem har inte ringt,så jag funderar på att ringa natta snart.

nu sitter iaf jag o ida o kollar film.

och nu ska ida ha datan så jag loggar typ in senare.

elr ikväll.


kraaam :*

hejdå.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards